مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 21:102023-01-02اقتصادي

ظرفیت های گردشگری آستارا نیازمند توجه ویژه است


مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، ظرفیت های گردشگری آستارا را نیازمند توجه ویژه دانست و گفت: این شهرستان با وجود نوار مرزی، ساحلی و جنگلی دارای فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری است.

- ولی جهانی امروز، 12 دی ماه در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری شهرستان مرزی بندر آستارا در محل هتل بین المللی اسپیناس، ظرفیت های گردشگری آستارا را نیازمند توجه ویژه دانست و بر لزوم اولویت قرار گرفتن صنعت گردشگری در این شهرستان مرزی و گردشگر پذیر شمال کشور تاکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با تاکید بر توجه به ظرفیت های متعدد حوزه گردشگری آستارا، گفت: این شهرستان با وجود نوار مرزی، ساحلی و جنگلی دارای فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری است و برگزاری این همایش و نمایشگاه می تواند زمینه ساز ارتباط بخش های دولتی و خصوصی در این راستا باشد.

عنایت رضایی پور، فرماندار آستارا نیز در این همایش، آستارا را شهر فرصت های طلایی دانست و اظهار کرد: نگاه ویژه به آستارا می تواند علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی، موجب شکوفایی اقتصادی این شهرستان شود.

وی تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع بسیار مهم است و پیگیر رفع مشکلات سرمایه گذاران در شهرستان آستارا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری آستارا نیازمند توجه ویژه است

ظرفیت های گردشگری آستارا نیازمند توجه ویژه است